سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیزدهم آبان جلوی توطئه‌های آمریکا را گرفت

رئیس اسبق شورای شهر تهران گفت: تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا در جهان را از بین برد.

مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام ،گفت: این اتفاقی که در کشور ما رخ داد به درستی به انقلاب دوم تشبیه شد و تا امروز هم  تاثیرات بسیاری را به دنبال داشته است.

او ادامه داد: برای مثال شاهد بودیم که این اتفاق آن قدرت و ابهت پوشالی آمریکا را در جهان از بین برد؛ جوانان ما با تسخیر لانه جاسوسی و بازگرداندن کارمندان آن به آمریکا در اصل به دنیا ثابت کردند که با آمریکا هم می‌توان مبارزه کرد و ما همچنان در برابر این کشور ایستاده‌ایم.

چمران افزود: آمریکا تا امروز سخت‌ترین فشارها را بر کشور ما وارد ساخته اما هرگز تاثیرگزار نبوده است و باعث شده که ما قدرتمند و قوی‌تر ظاهر شویم، علاوه براین از لحاظ دیپلماتیک هم جلوی اقدامات جاسوسانه آنها در جهان گرفته شد اگرچه که آنها راه‌های دیگری را هم برای ضربه زدن به کشور ما دنبال کردند، اما به صورت مستقیم جلوی اقدامی که می‌خواستند در سایر کشورها در سفارت خانه‌هایشان انجام دهند گرفته شد.

رئیس اسبق شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت به وسیله این اقدام یک تحول و تحرکی در انقلاب اسلامی به وجود آمد که همچنان ادامه دار است و اگر ما ایستادگی و مقاومت خود را حفظ کنیم قطعا موفقیت بیشتری خواهیم داشت .

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
شما کی میخواهید چشمان خود را بر واقعیتها باز کنید تا کی میخواهید بر مدار من و فکر من و ... قضاوت و تحلیل کنید