سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

وحدت مذاهب اسلامی راهبرد اساسی دین اسلام است

امام جمعه بوشهر، وحدت مذاهب اسلامی را فریضه‌ای الهی و راهبرد اساسی دین اسلام عنوان کرد و مخالفان وحدت را همراه با اندیشه استکباری جهان غرب و رژیم صهیونیستی برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت، از طریق ارتباط تصویری با علمای اهل سنت، شورای روحانیت، شورای افتای اهل سنت و جمعی از ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان بوشهر دیدار کرد.

او در این دیدار تصویری، توهین برخی نشریات فرانسه و حمایت رئیس جمهور این کشور از این عمل غیر انسانی را محکوم کرد و افزود: وحدت یک اصل اساسی و راهبردی اسلام است و سیره پیامبر گرامی اسلام (صلی الله و علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) نیز اینچنین بوده است و بر آن تاکید داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، مخالفان وحدت را هم‌صدا و همراه با اندیشه استکباری جهان غرب و رژیم صهیونیستی برشمرد و انقلاب اسلامی ایران را با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، فراز با شکوه تجلی وحدت در تاریخ اسلام بیان کرد.

صفایی بوشهری، اقدام برخی از افراد برای شکستن وحدت و ایجاد تفرقه را منافی روح توحید و سیره پیامبر گرامی اسلام ( الله علیه و آله و سلم) و آیات قرآن دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از همه علما و عموم جامعه اهل سنت استان بوشهر، علمای شیعه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، امام جمعه عسلویه و همه مسئولان تشکر و همگان را بر استمرار و استحکام وحدت توصیه کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.