سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه سپاه حضرت ولیعصر (عج) به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت سالگرد حماسه‌ی ۱۳ آبان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت سالگرد حماسه‌ی ۱۳ آبان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز مقابله حق و باطل بوده است دقیقا به همین دلیل یکسال پس از شهادت دانش آموزان در دانشگاه و درست در سالروز ۱۳ آبان ماه ۵۸ ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود.

در این روز یکباره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دائما به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شدند و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود تعطیل شد.

اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگری نبوده، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران واشنگتن و سیاسیت خارجی آمریکا به وقوع پیوسته بود.

۱۳ آبان از خاطره انگیزترین روز‌های انقلاب اسلامی است که شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی را کمتر به یاد داشته باشد، سالروز انقلابی بزرگتر و سالگرد تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است که هریک از این مناسبت‌ها خودکافی است که نظر‌ها را به خود برگردانده و دیده‌ها را خیره کند.

در سالگرد سیزدهم آبان ماه و همزمانی آن با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به دستور رئیس دولت استکباری آمریکا و یوم الله حمله موشکی سپاه به پادگان محل استقرار سربازان تروریستی آمریکا در کشور عراق و انتخابات آمریکا که استکبار جهانی با فتنه انگیزی در بین مسلمانان و نتیجه نداشته از جنگ‌های نیابتی داعش در سرزمین‌های اسلامی، پروژه عادی سازی روابط کشور‌های حوزه خلیج فارس با رژیم کودک کش صیهونیستی و تشدید فشار اقتصادی و روانی بر مردم در قالب دوگانه تحریم تحریف و حدک حرمت به پیامبر گرامی اسلام (ص) ازسوی ایادی آن (فرانسه) به کار بردند.

بر ماست که با هوشیاری و تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب با توجه تعطیلی راهپیمایی‌ها برماست به جهت ویروس منحوس کرونا با ایجاد هشتگ‌ها، پیام ها و صدور اطلاعیه در فضای مجازی ضمن گرامیداشت این روز بیاد ماندنی، یکبار دیگر تاکید می‌کنیم که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست و تنها راه رهایی مسلمانان از چنگال جهانخواران و استکبار مقاومت و ایستادگی دربرابر آن‌ها است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.