سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در فارس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از لغو مراسم‌های پیش بینی شده برای ۱۳ آبان به دلیل وضعیت شیوع کرونا در کل استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه ای از لغو مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در فارس خبر داد.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به علت وضعیت خاص به وجود آمده ناشی از تشدید بیماری کرونا جهت جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری به تاسی از دستورات دین و مذهب مبنی بر حفظ سلامت جامعه و به زحمت نیفتادن مردم، مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را که بنا بود ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ در حرم حضرت شاهچراغ، هر چند به صورت محدود و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود را لغو می‌کند.

بدیهی است مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار، زمان و مکان خاصی ندارد و محکومیت جنایات استعماری کشور‌های غاصب به هر سبک و طریق و در همه حال امری لازم، واجب و واضح است.

فلذا مراسم روز سیزده آبان همچنان که قبلا نیز اعلام شده بود در فضای مجازی، رسانه و بستر‌های مشابه بصورت سمینار‌ها و نشست‌های مجازی، مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی بصورت مجازی انجام خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ضمن آرزوی نابودی هرچه سریعتر و کامل این ویروس منحوس و شفای عاجل بیماران مبتلا به، از عموم مردم بصیر و ولایتمدار استان دعوت می‌کند که راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ در منازل به سخنان گهربار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری گوش فرا دهند. "

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.