سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت بحرانی کرونا در کاشمر/ بستری ۱۴۵ بیمار مبتلا به کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: با افزایش شیوع ویروس کرونا در هفته‌های اخیر، ظرفیت بیمارستان شهید مدرس کاشمر تکمیل و امکان پذیرش بیمار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندار کاشمر در بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل گفت: علی رغم تلاش مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان شاهد افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان شهید مدرس کاشمر هستیم.
 
او افزود: درحال حاضر ۱۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کاشمر بستری هستند.

فرماندار کاشمر ادامه داد: در حال حاضر از شهرستان‌های هم جوار بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس بستری هستند و هم اکنون خواستار تجهیز وارائه خدمات به بیماران کروناییدر بیمارستان خاتم الانبیا خلیل آباد هستیم.

ساقی با اشاره به اینکه کاشمر جز شهرستان‌های بحرانی اعلام شده است، بیان کرد: محدودیت‌های کرونایی از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در گروه‌های شغلی ۴، ۳، ۲ اجرا خواهدشد که پس از جلسه ستاد کرونا شهرستان ابلاغ خواهد شد.

او تصریح کرد: گروه‌های هفت گانه بازرسی از ادارات، اصناف، مراکز خدماتی، جایگاه سوخت، دانشگاه‌ها وبصورت روزانه نحوه اجرای دستور العمل های بهداشتی در اماکن عمومی و بانک‌ها را بررسی و کمبود‌ها و نارسایی‌های موجود را کتبا به مدیرمجموعه تذکر می‌دهند.
 

تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی کاشمر

 
محمدجواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: با توجه به افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان به کرونا و نیاز مبرم بیماران مبتلا به بستری و مراقبت، تعدادی از بخش‌های بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر نیز برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.

او افزود: از بدو شیوع کرونا بیمارستان شهید مدرس برای پذیرش مبتلایان به این ویروس اختصاص یافت و در مدت هشت ماه از شیوع این ویروس در سایه تلاش و زحمات پزشکان و کادر درمان در بیمارستان شهید مدرس، بیماران کرونایی پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مردم خواست با وسواس و دغدغه بیشتر نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام کنند و از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کرده و در محافل عمومی حضور پیدا نکنند.
 
انتهای پیام//م.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.