سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی دارای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر اهل سنت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: جامعه ایثارگر اهل سنت زیر پوشش این بنیاد بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومیمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مسلمانان اهل سنت استان دوشادوش سایر مردم در دوران دفاع مقدس حضور باشکوه داشتند و ۲۱۴ شهید، ۲۳۰ جانباز و ۴۵ آزاده به نظام و میهن اسلامی تقدیم کرده‌اند.

او افزود: جامعه اسلامی، جامعه‌ای است که دوستی، محبت، عدالت، انصاف، برادری و همدلی در آن موج بزند و همه افراد آن جامعه در برابر دشمنان متحد و یک صدا باشند این گونه جوامع همیشه از رحمت الهی بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: بسیاری از مسلمانان اهل سنت ایران در مقابله با دشمنان، منافقان و تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و علمای اهل سنت با مدد جستن از آیات قرآن چهره واقعی دشمنان را آشکار کرده‌اند.

حجت الاسلام معصومی بیان کرد: هفته وحدت فرصت مغتنمی است که آحاد مردم در برابر خدای یگانه، برادری و اتحاد خود را تقویت کنند، زیرا بیشترین تلاش دشمن، ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

ایران اسلامی دارای ۱۱ هزار شهید اهل سنت  است که از این تعداد ۲۱۴ شهید متعلق به خراسان رضوی است.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.