سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش وحدت بین شیعه و سنی در فهرج

همایش وحدت امروز با حضور جمعی از مردم اهل سنت فهرج ، امام جمعه و مسئولان بسیج وسپاه در شهرستان فهرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همایش وحدت به مناسبت هفته وحدت دوازدهم آبان ماه و در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از سران اهل تسنن فهرج ، حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه، سرهنگ هادی محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان و سرهنگ ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج برگزار شد.

حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: دنیای اسلام با توجه به شرایط موجود نیاز مبرمی به اتحاد و انسجام دارد.

او افزود: اگر امروز می‌بینیم که دشمن هتاکی ،بی حرمتی و توهین می‌کند شاید دلیلش این باشد که ما مسلمانان با آن اتحاد واقعی نرسیده ایم.

 حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی اظهارداشت: هرکجا که مسلمانان وحدت ، اتحاد و همدلی داشته اند برگ برنده از آن مسلمانان بوده است.

او تاکید کرد: با اتحاد، انسجام و یکدلی پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

همچنین مولوی عبیدالله شهیکی، امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج، با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، گفت: مسلمانان هرچه بیشتر وحدت داشته باشند دشمنان بیشتر مایوس خواهند شد.

او با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان گفت: گروه‌های معاند و دشمنان تلاش می کنند وحدت مسلمانان را از بین ببرند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج، صحبت های رئیس جمهور فرانسه را به شدت محکوم کرد و افزود: آنها با این کارشان خودشان را از بین بردند ،در حقیقت با این کار همه مسلمانان شیعه و سنی آگاه و بیدار شدند.

همچنین در این همایش شرکت کنندگان بر وحدت و همدلی مسلمانان تاکید کردند و همه را به اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری برای مایوس کردن و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان فراخواندند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هفته وحدت ، حضرت محمد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.