سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۲ اثر از هنرمندان کرمانشاهی به جشنواره ملی فانوس

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس کرمانشاه گفت : ۲ اثر از هنرمندان کرمانشاهی منتخب چهارمین جشنواره ملی فانوس شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آذر آزادی مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزیده شدن دو اثر هنرمندان کرمانشاهی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس خبر داد و گفت : از استان کرمانشاه ۴۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال گردید که ۵ اثر به مرحله نهایی و ۲ اثر منتخب چهارمین دوره از برگزاری این جشنواره شدند.

او با اشاره به این که از نظر کمی حجم آثار ارسالی استان به جشنواره نسبت به پارسال کاهش داشته گفت : خوشبختانه کیفیت آثار نسبت به پارسال بهتر بود و ۲ اثر از هنرمندان کرمانشاهی توانست منتخب چهارمین جشنواره ملی فانوس شود و دیپلم افتخار بگیرد.

مدیر هنری و سینمایی این اداره کل افزود: آقایان مازیار حیرتی در بخش تلویزیونی و سینمایی شاخه فیلم داستانی کوتاه با اثر «آن سوی ابدیت» و حسن رستمی در بخش رادیویی شاخه کتاب صوتی با اثر «فرشتگان سرزمین آتش» توانستند دیپلم افتخار چهارمین جشنواره ملی فانوس را کسب کنند.

او افزود: با توجه به لغو همایش‎ها و جشنواره‎ها به دلیل بیماری کرونا این جشنواره به صورت مجازی به میزبانی استان فارس برگزار شد.

آزادی گفت: پنجمین دوره جشنواره ملی فانوس به میزبانی استان خراسان رضوی خواهد بود که ان شاءالله هنرمندان کرمانشاهی با آثار فاخرتری در این جشنواره شرکت کنند و خوش بدرخشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.