سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت ۱۲ هزار خانوار قزوینی از نعمت گاز طبیعی

مدیرکل دفتر امور شهری استاندار قزوین گفت: سوخت مورد نیاز ۱۲ هزار خانوار استان از طریق توزیع نفت سفید و کپسول گاز تأمین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استاندار در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان با بیان اینکه سوخت مورد نیاز ۱۲ هزار خانوار استان از طریق توزیع نفت سفید و کپسول گاز تأمین می‌شود، گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما در کمترین زمان ممکن باید مشکلات اینترنت و سفارش اینترنتی تأمین سوخت مناطق روستایی حل شود.

وی افزود: در زمینه توزیع کپسول گاز مایع در استان، مشکلی وجود ندارد.

صالحی اضافه کرد: فرمانداران مکلف به پیگیری فرآیند ثبت نام تأمین سوخت روستا‌ها هستند و باید با هماهنگی شرکت توزیع نفت اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: سازمان صمت موظف است تخلفات عاملین پخش سوخت در مناطق مختلف استان را پیگیری کند.

مدیرکل دفتر امور شهری استان با اشاره به نیاز‌های برخی از مشاغل به گاز مایع گفت: برخی از مشاغل از قبیل ایزوگام کاران و جوشکاران نیاز فراوانی به سوخت گاز مایع دارند که باید با هماهنگی اصناف اقدامات لازم برای تأمین سوخت آن‌ها انجام شود.

صالحی به موضوع استانداردسازی فرآیند سوخت رسانی و تامین آن اشاره کرد و گفت: باید به موضوع استاندارد توجه ویژه‌ای شود.

وی، فرآیند ثبت نام سوخت در مناطق روستایی را یک مشکل جدی برای ساکنان مناطق روستایی عنوان کرد و افزود: باید برای رفاه حال این افراد اقدامات مناسب و مطلوبی صورت گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری استان در خصوص توزیع سیلندر گاز نیز گفت: مسئله حمل سوخت گاز مایع بسیار مهم است و اقداماتی در زمینه تغییر شرکت حمل آن باید انجام شود.

هاشمی نماینده شرکت پرسی گاز هم در این جلسه از بدهی فرمانداری‌ها به این شرکت خبر داد.

لطف الله مسعودی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان هم گفت: بسیاری از مراحل توزیع نفت سفید و گاز مناطق به صورت الکترونیکی انجام شده است.

مسعودی افزود: بیشتر این افراد از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند و باید تدابیری در زمینه حل مشکل تأمین سوخت آن‌ها اتخاذ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.