سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رستمی مطرح کرد؛

مراکز نیکوکاری فرصتی برای تسهیل اقدامات جهادی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مراکز نیکوکاری فرصتی برای تسهیل اقدامات جهادی هستند و دانشگاه‌ها در کمک به نیازمندان در کنار دستگاه‌های متولی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز در مراسم افتتاح ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: دانشگاه‌های امروز علاوه بر کار‌های پژوهشی، اقدامات اجتماعی هم انجام می‌دهند، هر زمان که انقلاب اسلامی از تحول‌خواهی دست بردارد، زمان پایان انقلاب است و امروز دشمنان به دنبال همین هستند.

او افزود: دانشگاه‌ها در حوادث و اتفاقات خود را به خوبی نشان دادند؛ امروز دانشجویان در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم حضور می‌یابند و اقدام به ساخت و ساز و ارائه خدمات بهداشتی می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه در دانشگاه تراز انقلاب اسلامی رسالت انسانی، ایمانی و اخلاقی مورد توجه قرار می‌گیرد و در چنین دانشگاهی مسائل اجتماعی مهم است، گفت: این مراکز فرصتی برای تسهیل اقدامات جهادی هستند و دانشگاه‌ها در کمک به نیازمندان در کنار دستگاه‌های متولی خواهند بود و راه‌اندازی این مراکز، فضا را برای خدمت به نیازمندان تسهیل می‌کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.