سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان، و ضربه مهلکی به وحدت اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به مناسبت هفته وحدت با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، و رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع)  بر لزوم الگوپذیری مسلمانان از سیره عملی پیامبر (ص) تاکید کرد و افزود: آن حضرت بر اساس دستور خداوند «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود، با کفار و مشرکین با اقتدار می‌جنگید، اما در عین حال در میان مسلمانان با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کردند.

او همچنین بهترین راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان را تقویت وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: مسلمانان با هوشیاری کامل وتقویت وحدت اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام راخنثی کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: امت اسلامی باید از اسلام به خوبی دفاع کنند، زیرا دشمنان با تمام قوا به مبارزه با اسلام برخاسته‌اند و با هر ابزاری که در اختیار دارند اعم از ظرفیت نظامی، فضای مجازی، تریبون‌های بین‌المللی و با سوء استفاده از قدرت سیاسی درصدد هستند تا با اجرای سیاست اختلاف بینداز و حکومت کن به ایجاد تفرقه بین کشور‌های اسلامی بپردازند.


بیشتر بخوانید


سروستانی با بیان اینکه امام خمینی، در عصر کنونی ندای وحدت را سر داد و از همه‌ کشور‌های اسلامی خواست تا با تمسک به اسلام و قرآن کریم، در یک صف واحد قرار بگیرند، گفت: دشمنان اسلام، مسلمانان را رو در روی هم قرار می‌دهند تا به اهداف خود دست پیدا کنند و همان طور که رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه‌ای که دارند همواره توصیه می‌کنند، مسلمانان باید با هوشیاری کامل و ایجاد وحدت در مقابل دشمنان اسلام قرار بگیرند.

او افزود: امروز شاهدیم که  سران برخی کشور‌های اسلامی در زمین دشمن قرار می‌گیرند و منابع مالی و اقتصادی خود را برای باج دادن به اربابانشان هزینه، و مشکلاتی را در منطقه ایجاد می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: امروز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین خیانت به مسلمانان، و ضربه مهلکی به وحدت اسلامی است و دیری نخواهد گذشت که آن‌ها از اقدامشان پشیمان خواهند شد که آن روز دیگر برای آنان پشیمانی سودی ندارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.