سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو قصاب متخلف در کردستان جریمه نقدی شدند

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از محکومیت وجریمه نقدی دو قصاب در شهرستان قروه بعلت عرضه گوشت غیر قابل مصرف و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامبیز نجفی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه گفت:در جریان بازدید‌های مستمر و منظم پرسنل این شبکه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت تشدید این نظارت‌ها برای تامین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی، دو قصاب این شهرستان به دلایل عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف و همچنین بی توجهی به دستورات بهداشتی کارشناسان شبکه دامپزشکی در رعایت ضوابط بهداشتی  به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: مقام قضایی پس از بررسی‌های لازم و مشاهده مستندات ارائه شده، هر دو قصاب را در مجموع به پرداخت  ۲۸میلیون و ۲۸۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

نجفی از شهروندان خواست ضمن رعایت تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی و یا با شماره تلفن ۳۵۲۲۲۱۶۵ این شبکه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.