سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالباخته، سارق تلفن همراهش را کشت

راننده تیبا وقتی در تعقیب سارقان گوشی تلفن همراهش بود، به عمد با موتور آن‌ها برخورد کرد تا از فرارشان جلوگیری کند، اما این تصادف منجر به مرگ یکی از سارقان شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بعدازظهر جمعه ۲ آبان، تصادف مرگباری به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و بررسی‌ها نشان می‌داد تصادف خودروی تیبا با سرنشینان موتورسیکلت، مرگ یکی از موتورسواران را رقم زده است.

تعقیب و گریز
طبق تحقیقات میدانی مشخص شد موتورسواران سارقان گوشی تلفن همراه راننده خودرو بوده‌اند و در تصادف با خودروی تیبا یکی از آن‌ها به کام مرگ رفته بود. در نخستین گام مأموران به سراغ راننده ۳۵ ساله رفته و به تحقیق از او پرداختند.

مرد جوان گفت: سوار خودروام در حال عبور از خیابانی در شرق تهران بودم که ناگهان تلفن همراهم به صدا درآمد. همان‌طور که در حال حرکت بودم تلفن را پاسخ دادم و با دستی که به سمت پنجره خودرو بود گوشی را گرفته و مشغول گفتگو بودم که ناگهان دو پسر جوان موتورسوار گوشی تلفن همراهم را قاپیدند و با سرعت فرار کردند.


بیشتر بخوانید:


تصادف عمدی
او ادامه داد: پس از سرقت به تعقیب آن‌ها پرداختم تا گوشی تلفنم را پس بگیرم. حدود ۵۰ متری آن‌ها را تعقیب کردم که ناگهان تعادلشان را از دست دادند و روی زمین افتادند که این حادثه باعث مرگ یکی از آن‌ها و مجروح شدن دیگری شد.

در حالی که راننده جوان چنین اظهاراتی داشت، همدست سارق به مأموران گفت: ما بعد از سرقت گوشی تلفن همراه فرار کردیم و راننده هم به تعقیب ما پرداخت. ۵۰ متری رفته بودیم که او با خودرواش به موتورسیکلت ما کوبید و تعادلمان را از دست دادیم و با زمین برخورد کردیم، در این حادثه سر دوستم به زمین خورد و جان باخت.

تأیید کارشناسی
در ادامه تحقیقات از شاهدان، آن‌ها نیز اعلام کردند که راننده تیبا به عمد به موتورسواران کوبیده و باعث برهم خوردن تعادل آن‌ها شده است. این موضوع را کارشناس تصادفات نیز تأیید کرد.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده تیبا را صادر کرد و او برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۰:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
قاضی را باید دستبند زد و بجای متهم نشاند. من راننده اسنپ هستم از وقتی که گوشی من را دزدیدند مدت سه ماه بیچارگی کشیدم تا توانستم یک گوشی دیگر بخرم آنهم با عقب افتادن قسط و اجاره خانه و.... و هزار بد بختی دیگر.تصمیم گرفتم اگر یکبار دیگر این اتفاق بیفتد حتما دزد ها را بکشم. آنوقت قاضی مالباخته را بازدداشت می کند، یعنی من با دزدها همدست هستم و کاری به مردم بدبخت ندارم. این عدالت نیست
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
موبایلشو دزدیدن، ماشینش هم داغون شده ، تازه یه قتل هم افتاده گردنش

این کجاش عدالته؟
چه قانونیه آخه؟
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
موبايل قاپي مملكتو ووداشته
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
همیشه توفیلم های آمریکایی میدیدم وقتی مردم از پلیس نا امید میشن خودشون اقدام میکنن..
به نظر شما این بنده خدا میباید چیکار میکرد؟؟ازشون خواهش میکرد وایستن؟؟پلیس میگه چرا اقدام کردی؟؟ خب جناب پلیس تا به حال چن تا موبایل دزدیده شده رو به صاحبش برگردوندی؟؟