سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان:

استفاده از ماسک برای مبارزه با کرونا به تنهایی کافی نیست

اسروش گفت: استفاده از ماسک برای مبارزه با کرونا به تنهایی کافی نیست، مردم از برگزاری مراسم عروسی با جمعیت بالا اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه استفاده از ماسک برای مبارزه با کرونا به تنهایی کافی نیست، اظهار کرد: مردم از برگزاری مراسم عروسی با جمعیت بالا و بدون رعایت فاصله گذاری اجتناب کنند و به آشنایان در خصوص برگزاری مراسم عروسی تذکر دهند.

او، درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد مثبت قطعی شناسایی شده اند، اظهار کرد: از ۳ هزار و ۳۷۹ مورد مبتلا به بیماری کرونا که از ابتدای شیوع این بیماری در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ثبت رسیده است، ۳ هزار و ۳۶ مورد بهبود یافته اند.

اسروش تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ مورد مثبت در بیمارستان‌های لارستان و خنج بستری هستند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا یکشنبه ۱۱ آبان ماه، به ۸۹ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است و هزار و ۴۳۶ نفر جان خود را دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.