سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های تردد از فردا تا جمعه به مرکز استان کرمانشاه

کمیته اجتماعی انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا محدودیت‌های تردد از فردا تا جمعه به مرکز استان کرمانشاه اعلام کرد و در این اطلاعیه تاکید شده است متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در استان و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری گفت:بر اساس ابلاغ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا؛ محدودیت‌های جدید تردد به مرکز استان به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز از فردا (دوشنبه) اجرا می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  با بیان اینکه مشارکت مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی در کنترل بیماری موثر است؛ تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی محدودیت‌های جدید در شهرستان کرمانشاه از فردا ساعت ۱۲ اعمال می‌شود و بر این اساس خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های غیربومی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

او افزود: این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی نمی‌شود.

خوش اقبال ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرمانشاه اعمال می‌شود.

او افزود: در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا بایستی نسبت به اطلاع رسانی و اقناع سازی موضوع در افکارعمومی با همکاری رسانه‌ها و صدا و سیما اقدام کند؛ بیان داشت: مصوبات نشست آتی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.