سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه متوازن در رفع معضلات اجتماعی نقش مهمی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت توجه به توسعه متوازن در تمام نقاط استان گفت: این رویکرد می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش و رفع معضلات اجتماعی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگومعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گفت:استفاده از ظرفیت تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای سامان‌دهی مناطق کم‌برخوردار و ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی در این مناطق، از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان است.

او با اشاره به نقش سمن‌ها و نخبگان محلی در بسترسازی برای عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته، بهره گیری از توان علمی و تجربه عملی این افراد و سازمان‌ها در رشد همه‌جانبه شهر‌ها و روستا‌های استان را خواستار شد.

اوافزود:با راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری در استان، تجارب بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم و دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود لازم است از اولویت‌های شناسایی‌شده توسط این دفاتر به خوبی استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین توجه جدی به موضوع تقسیم عادلانه امکانات و نیروی انسانی در شهرستان‌های استان را ضروری دانست و تاکید کرد: تلاش برای توسعه متوازن و همه‌جانبه استان، زمینه‌ساز رفع مشکلاتی همچون مهاجرت از روستا‌ها و سکونت‌گاه‌های غیررسمی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.