سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارگروه فضای مجازی در دبیرخانه شهر ترمیمی مشهد

معاون شهردار مشهد گفت: کارگروه فضای مجازی در دبیرخانه شهر ترمیمی شهرداری مشهد به منظور آسیب شناسی و کاهش معضلات اجتماعی فضای مجازی، تا پایان آبان ماه امسال راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون شهردار مشهد گفت: پیرو راه اندازی دبیرخانه شهر ترمیمی در مجموعه معاونت خدمات شهری از پارسال تاکنون اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

او افزود: پس از تشکیل دبیرخانه شهر ترمیمی، ۱۴ کارگروه ذیل این دبیرخانه شکل گرفته است که هدف از راه اندازی آنها، رسیدن به الگویی مناسب و موفق در موضوعات شهر ترمیمی است.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف شهر ترمیمی، پیشگیری و آموزش است و در حال حاضر بستر فضای مجازی یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت اجتماعی است و در همین راستا همراهی و همکاری پلیس فتا استان و استفاده از تجربیات آن، زمینه ساز فعالیت‌های بسیار مناسبی در فضای مجازی است و راه اندازی کارگروه فضای مجازی در این دبیرخانه می‌تواند گامی موثر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی در بستر مجازی باشد.

یعقوبی بیان کرد: معاونت خدمات شهری آمادگی دارد تا با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرداری مشهد و در راستای مصوبات کارگروه فضای مجازی، در کنار پلیس فتا استان گام‌های موثری بردارد.
 

فرهنگ سازی استفاده بهینه از فضای مجازی

سرهنگ جهانشیری رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اینکه امروز ۸۰ درصد تبادل اطلاعات در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: همین آمار گسترده اهمیت توجه به فضای مجازی و فرهنگ سازی استفاده بهینه و مطلوب از این فضا را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

او افزود: خوشبختانه در شهرداری مشهد زیرساخت‌های بسیار مناسبی برای توسعه شهر هوشمند ایجاد شده و پلیس فتای خراسان رضوی آمادگی دارد به صورت همه جانبه با این مجموعه در راستای کاهش آسیب‌های فضای مجازی همراه شود.


انتهای پیام//ا.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.