سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار باغملک:

برگزار کنندگان مراسم‌های ترحیم به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

نجاتی پور با تاکید بر برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسم‌های ترحیم در باغملک گفت: متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه شیوع کرونا شرایط نگران کننده‌ای را در جامعه ایجاد کرده است، گفت: تصمیم‌های سختگیرانه‌ای در خصوص مقابله با برگزار کنندگان مراسم‌های تشییع، تدفین و ترحیم اتخاذ و اعمال کردیم.

او با تاکید بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌های تشییع و فاتحه خوانی و همچنین جشن‌ها و عروسی‌ها در این شهرستان بیان داشت: با متخلفان برخورد قضایی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه طی روز‌های گذشته خانواده یکی از متوفیان به مراجع قضایی معرفی و چند قبضه سلاح گرم ضبط شد.

نجاتی پور با بیان اینکه از این پس از تحویل دادن جنازه‌هایی که بستگان متوفی برای تشییع فراخوان می‌دهند معذور هستیم، اظهار کرد: حفظ سلامت مردم در گروی رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت همگانی و همکاری با دستگاه‌های متولی است.

فرماندار باغملک با اشاره به اقدامات عملی صورت گرفته در ستاد کرونای شهرستان ادامه داد: تا کنون پارک‌های عمومی و باشگاه‌ها تعطیل شده اند، اما اگر شرایط بحرانی ادامه یابد ممکن است در آینده برخی مشاغل دیگر نیز تعطیل شوند.

نجاتی پور همچنین به کاهش التزام مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در جامعه کاهش یافته و بر همین اساس تیم‌های بازرسی از صنوف مختلف از طرف مراجع قضایی، انتظامی و بهداشت و درمان تشکیل شده است، ضمن اینکه از شهروندان تقاضا داریم نسبت به رعایت این موارد اهتمام بیشتری داشته باشند.

او در پایان اظهار داشت: همچنین پیگیری‌هایی برای تسریع در تعمیر پمپ سی ان جی مرکز شهر انجام شد که به زودی نتایج آن برای مردم عزیز ملموس خواهد بود و شرایط رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیشتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.