سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد شوینده صنعتی غیر مجاز در مهاباد

سرپرست فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۲۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد شوینده صنعتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سردار علیزاده سرپرست فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه تولید مواد شوینده صنعتی غیر مجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مهاباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی در مهاباد با اشاره به اینکه با انجام یک سری عملیات منسجم، پلیس موفق به شناسایی یک واحد تولیدی شوینده غیر مجاز، واقع در شهرک صنعتی مهاباد شد، افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی در معیت اداره صمت، در بازرسی از محل فوق مشاهده کردند که این واحد تولیدی اقدام به تهیه ژل پاک کننده صنعتی (شستشوی موتور‌های دیزلی و سبک) به صورت غیر مجاز می‌کند.

سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه در بازرسی از تولیدی، ۲۵ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد شوینده صنعتی، ۵۰۰ برگ برچسب به نشان شرکت " پارس لومییر" همگی فاقد مجوز قانونی، کشف شد، اذعان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.