سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی درشهرستان دره شهر

سرهنگ علی جمالوندی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سوداگران مرگ و پاکسازی نقاط جرم خیز، دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی مامورین انتظامی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

او اظهار داشت: پس از شناسایی خرده فروشان مواد مخدر که موجب ایجاد نارضایتی در بین اهالی شهرستان شده بودند، با هماهنگی مقام قضائی دستگیرشدند.

سرهنگ علی جمالوندی با بیان اینکه در نتیجه این طرح ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده اند، تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان، از سوداگران مرگ مقدار ۳۸ بسته هروئین و ۱۴ بسته شیشه آماده توزیع، کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمین، پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او اضافه کرد: طرح مبارزه با هنجار شکنان و سوداگران مرگ که تهدیدی است برای جوانان، با تمام توان استمرار خواهد داشت و این فرماندهی در راستای سلامت جامعه و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، قاطعانه با مخلان نظم وامنیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، گفت: ضمن مراقبت از فرزندان خود، توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را ضروری دانست، و از آنان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.