سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور رسانه‌ای استکبارستیزی از امروز در گیلان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی استان به نشر اخبار با موضوعات تسخیر لانه جاسوسی، انعکاس جنایات آمریکا، استکبارستیزی به مقابله با ترفند‌های رسانه‌ای استکبار می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ، با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای از ساعت ۱۰ صبح  امروز تا فردا یوم الله ۱۳ آبان با موضوع استکبارستیزی در رسانه‌های استان ، گفت: در این مانور، رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان به نشر اخباری در موضوعات تسخیر لانه جاسوسی، انعکاس جنایات آمریکا، استکبارستیزی به مقابله با ترفند‌های رسانه‌ای استکبار می‌پردازند.

او  با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از سوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، سه رخداد مهم قبل و اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که بعد از انقلاب این روز به‌عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان،  با بیان اینکه در دوران شاه نقش کشور‌های استکباری در کشور برجسته بود، گفت: کشور‌های سلطه‌گر با استفاده از روش‌های مختلف شاه را تحت فرمان خود گرفته بودند و با سرکوب کردن انقلاب‌های مردمی، از ظرفیت‌ها و منابع کشور به نفع خود استفاده می‌کردند.

سرهنگ پارسا، با بیان اینکه نقش آمریکا در همه سلطه‌گری‌ها در قبل از انقلاب برجسته بود، افزود: پس از انقلاب دست آمریکا از کشور و سلطه گری قطع شد، ولی همواره با شیطنت‌های مختلف، ایجاد فتنه و به شهادت رساندن دانشمندان جوان کشور قصد براندازی انقلاب را داشتند، ولی به دلیل استکبارستیزی ملت ایران هیچ‌گاه به اهداف خود نمی‌رسند.

او با بیان اینکه رسانه‌های استان می‌توانند محتوای موضوعات موردنظر را در قالب‌های گزارش، تحلیل، عکس، پوستر، مصاحبه، خبر و عکس نوشته منعکس کنند، تصریح کرد: این مانور رسانه‌ای با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با حضور رسانه‌های استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.