سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۱۴۰ شاعر آیینی در نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی

حدود ۱۴۰ شاعر آیینی از سراسر کشور در نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی شرکت کرده‌اند.

حمید حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهر اراک، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی گفت: ۱۳۰ تا ۱۴۰ شاعر آیینی از سراسر کشور در نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی شرکت کردند و آثارشان را برای دبیرخانه جشنواره فرستادند. باتوجه به اینکه نخستین دوره برگزاری این سوگواره است، شاعران آیینی کشورمان به خوبی از این جشنواره استقبال کردند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: هم اکنون داوران نخستین سوگواره ملی شعر عاشورایی در حال داوری آثار رسیده به این دوره از جشنواره هستند. هنوز داوران به جمع‌بندی نرسیده اند؛ پس از اینکه نفرات برگزیده اعلام شدند، درباره زمان برگزاری اختتامیه تصمیم می‌گیریم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهر اراک ادامه داد: اختتامیه نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ چون امکان برگزاری حضوری این مراسم وجود ندارد. اختتامیه پس از هفته وحدت برگزار می‌شود.

حسنی بیان کرد: نخستین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی آخرین دوره برگزاری آن نخواهد بود و مانند سایر جشنواره هایمان که به دوره ششم و هفتم رسیدند، این سوگواره هم در سال‌های بعد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.