سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور امیر فهمیده جانشین بنیاد حفظ آثار و حفظ نشر آثار دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس در شیراز با اشاره به اینکه استان فارس میزبان چهارمین جشنواره ملی فانوس است، گفت: جشنواره‌ای که درصدد است بخشی از نقش آفرینی‌ها و اقدامات جامعه هنری کشور را درباره نقش و ارزش‌های دفاع مقدس به منصه ظهور برساند.

او افزود: هنرمندان از سراسر کشور آثار خود را در ۱۱ موضوع و بخش ویژه شهید قاسم سلیمانی به دبیرخانه ارسال کردند و داوری در دبیرخانه در تهران انجام شده است.

کوشکی ادامه داد: با لحاظ همه شرایط هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندان و برگزیدگان از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم اختتامیه حضور دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: این جشنواره تلاش دارد که گوشه‌ای از مفاخر ارزنده دفاع مقدس را تبیین و این فرهنگ مانا را به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کند.

در پایان این مراسم از پنجمین جشنواره ملی فانوس، دو عنوان کتاب مرجع دفاع مقدس هنر، پوستر‌های جنگ، فرهنگ نامه فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس رونمایی و از ۳ خانواده شهید استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.