سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ اقامت در هتل‌های کرمانشاه افزایش یافت

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ هتل‌های کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی صابر  بااشاره به نرخ گذاری جدید اقامت و خدمات در هتل‌های کرمانشاه، گفت: هرساله در نیمه دوم سال مصوبه افزایش نرخ هتل‌ها به استان ابلاغ می‌شود و امسال هم باتوجه به ابلاغی که چند روز پیش داشتیم، در نشستی با اتحادیه هتلداران کرمانشاه در این باره تصمیم گیری کردیم.

او بیان کرد: هرچند سقف نرخ هتل‌ها در کشور تا حدود ۳۰ درصد تعیین شده، اما ما باتوجه به شرایط کنونی این سقف را برای هتل‌های کرمانشاه بین ۲۰ تا ۲۵ درصد آن هم برای هتل‌های استانداردسازی شده در نظر گرفته‌ایم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با تاکید براینکه همه هتل‌های شهر کرمانشاه استانداردسازی شده‌اند، اضافه کرد: برای تعدادی از هتل‌ها که در شهرستان‌ها هستند و هنوز استانداردسازی نشده‌اند، این نرخ جدید افزایشی تا ۱۵ درصد خواهد بود.

او بابیان اینکه هتل‌ها معمولا هرسه سال یکبار باید استانداردسازی شوند، گفت: در این برنامه بروزرسانی مجموعه و ارتقاء کیفیت خدمات هتل باید انجام گیرد.

صابر اعلام کرد: هرچند نرخ هتل‌ها باید بیشتر از این افزایش پیدا می‌کرد، اما به دلیل وضعیت اقتصادی استان، شیوع بیماری کرونا و کاهش حجم مسافرت‌ها بیشتر از ۲۵ درصد آن را افزایش ندادیم.

او با بیان اینکه شهر کرمانشاه ۱۰ هتل، دو هتل آپارتمان و ۱۶ میهمانپذیر دارد گفت: نرخ گذاری جدید هتل‌ها تا مهر سال ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.