سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان جنوبی رخ داد؛

هزینه بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات جهت مقابله با کرونا

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات استان برای مقابله با کرونا هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مختاری معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به منظور اجرای طرح مهر فاطمی، توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و غذای گرم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه استان مانند سایر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به نیازمندان و محرومان و مقابله با این ویروس به میدان آمد و تاکنون اقدامات فراوانی انجام داده است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۹۸۹ بسته غذایی بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات توزیع شده است، عنوان کرد: هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان ارزش داشته و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و چای بوده است.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: ۴ هزار و ۱۶۰ بسته بهداشتی و ۷۴ هزار و ۸۸۵ پُرس غذای گرم نیز از ابتدای سال تاکنون بین نیازمندان و بیمارستان‌های استان از محل درآمد موقوفات توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ۹۷ هزار و ۳۳۰ عدد ماسک نیز از ابتدای امسال تولید و توزیع شده است، اظهار کرد: برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۶۰ بقعه متبرکه نیز در استان ضدعفونی  و هزار و ۳۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در این زمینه به کار برده شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.