سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت خیران جهت توزیع بسته‌های بهداشتی در شهرکرد به کار گرفته شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در راستای کنترل ویروس کرونا می‌طلبد ظرفیت خیران در راستای تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین نیاژمندان در شهرکرد به کار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به وضعیت قرمز استان در بحث کرونا و شرایط خاکستری شهرکرد اظهار داشت: تصمیمات ستاد کرونا باید به درستی و کامل اجرا شود تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم و قطعا با تشکیل قرارگاه متمرکز متشکل از تمام دستگاه‌های درگیر و با برنامه‌های تخصصی و واقع گرایانه می‌توان ویروس را کنترل و مدیریت کرد.

او افزود: باید چند مسئله را در برنامه ریزی‌های این ستاد مورد توجه قرار دهیم، دولت به سمت قرنطینه کامل برود و برای اجرای این مسئله معیشت اقشار آسیب پذیر، وضعیت اقتصادی کسبه، وحدت تصمیم گیری در ستاد، کمک‌های مردمی، تعطیلی فعالیت‌های غیر ضروری و در نظر گرفته شود و از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز شود.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: در حالت فعلی باید همه را ملزم به استفاده از ماسک کرد و خیلی از خیریه‌ها برای کمک به اقشار آسیب پذیر وارد صحنه شوند.

او ادامه داد: دور کاری کارمندان نیز نمی‌تواند از مبتلا شدن کارمندان پیشگیری کند چراکه فشار کار بر روی تعدادی از کارمندان است در حالی که مراجعه کنندگان آن‌ها تازه بیشتر می‌شود مثلا همین شهرداری وقتی نیروهایش کم شود آیا حجم مراجعینش هم کم می‌شود؟

رئیسی با اشاره به ارائه خدمات شبانه روزی توسط کادر درمان گفت: با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه و وجود ویروس کرونا کادر درمان با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند که باید با همراهی و همیاری مردم و مسئولان از این شرایط سخت عبور کنیم.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه نشست با اشاره به وضعیت بحرانی استان بیان کرد: می‌طلبد از ظرفیت سپاه و خیران در راستای توزیع ماسک در بین نیازمندان استفاده شود.

او با بیان اینکه در شهرداری باید خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود، افزود: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان از افزایش مبتلایان جلوگیری شود بنابراین می‌طلبد مردم همچنان همراهی لازم را با کادر درمان و مسئولان داشته باشند و تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه نشست گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر همراه و همگام با کادر درمان خدمات را ارائه می‌کند و در کنار مسئولان قرار دارد.

در پایان کلیات طرح فاز اول میدان میوه و تره‌بار شهرداری با بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار موافقت شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.