سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مواظبت کنند وضعیت شهر ما خوب نیست/ جز به ضرورت کسی از خانه بیرون نروند

امام جمعه هرسین در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گفت : توصیه می کنیم به مردم عزیز در شهرستان هرسین که مواظبت کنند وضعیت شهر ما خوب نیست و بحرانی است و تعداد مبتلایان افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان گفت : توصیه می کنیم به مردم عزیز در شهرستان هرسین که مواظبت کنند وضعیت شهر ما خوب نیست و بحرانی است و تعداد مبتلایان افزایش یافته است و توصیه می‌کنیم به مدیران که برخورد متناسب با مردم صوررت گیرد.

او گفت : واحد‌های صنفی که اولویت مردم نیست جز مغازه‌هایی که محل ضرورت مردم است تعطیل شود و کاری کنید که مردم مدتی در خانه بمانند مردم هم جز به ضرورت کسی از خانه بیرون نروند و ماسک‌ها هم در صورت ضرورت از درب خانه تا برگشتن به خانه استفاده شود.

امام جمعه هرسین افزود: در خانه هم هستید تا میشود کمترین ارتباط را داشته باشید که انشاااله این زنجیره بیماری قطع بشود و شهرستان ما از این وضعیت خارج شود.

حجت الاسلام اجرایی گفت: توسلات و تضرع به خدای متعال و نماز‌های اول وقت فراموش نشود و از خدای متعال بخواهیم که ما را از بلا‌ها و امتحانات دشوار مصون بدارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.