سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان در پی درگذشت پدر شهید والامقام «محمد اکبری»

فرمانده سپاه ثارالله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با صدور پیامی درگذشت پدر پاسدار شهید «محمد اکبری» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان با صدور پیامی مشترک درگذشت پدر بزرگوار پاسدار شهید «محمد اکبری» را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج نوروز اکبری پدر گرانقدر شهید محمداکبری از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس شهرستان راور، موجب تاثر و تالم شد.

این مصیبت را به بیت معظم شهید اکبری و به خانواده‌های مکرم شهدا‌ی راور تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه حضرت کبریایی برای آن سفر کرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش را مسئلت داریم.

شهید «محمد اکبری» دهم دی ۱۳۴۰، در شهر راور چشم به جهان گشود. این شهید والامقام تا اول متوسطه درس خواند. سال ۱۳۶۲ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

او که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافته بود، سرانجام در نوزدهم شهریور ۱۳۶۷، در سد دز به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.