سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه قرآنی پیامبر رحمت در زیرکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه ازبرگزاری مسابقه قرآنی پیامبر رحمت دراین شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و همچنین ابراز انزجار از اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص)، برگزار می‌شود.

او افزود: مسابقه قرآنی پیامبر رحمت با محوریت سوره محمد (ص) بر مبنای تفسیر نور است.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند فایل مربوط به تفسیر سوره محمد (ص) را دانلود و سپس در مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: آشنایی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با سوره‌ها و مفاهیم قرآن کریم در شان و مقام پیامبر اعظم اسلام (ص) و احادیث و روایات معصومین (ع) درباره حضرت رسول اکرم (ص) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.


بیشتر بخوانید


او در ادامه اظهار کرد: کشور ما با سابقه دیرینه در مهر ورزی و مهربانی و در دست داشتن آموزه‌های دینی و بر خوردار بودن از تعلیمات و رهنمود‌های پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) و احادیث و روایات فراوان منابع دینی و بیان معصومین (ع) می‌تواند در جهان پرچمدار مهربانی بوده و تبلیغات دشمنان را نسبت به ایران، اسلام و پیامبر مهربانی در سطح بین المللی ضعیف نموده و تلاش دشمنان ایران اسلامی را برای تروریست خواندن ایران و مسلمانان خنثی نماید.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: جوایز مسابقه ۱۵ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی و مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۵ آبان ماه است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.