سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو رقابت‌ها و مسابقات باعث دلسردی ورزشکاران می شود

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : تداوم شیوع بیماری کرونا و لغو رقابت‌ها و مسابقات باعث دلسردی ورزشکاران و قهرمانان این رشته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه بااشاره به گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از شیوع بیماری کرونا، گفت : هرچند در این مدت تمرینات ورزشکاران رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به واسطه انفرادی بودن این رشته‌ها ادامه داشته، اما برخی فعالیت‌هایمان مانند برگزاری مسابقات، همایش و برگزاری کلاس‌های آموزشی لغو شده است.

او گفت : شیوع بیماری کرونا پیامد‌های منفی زیادی را در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی بدنبال داشته که یکی از مهمترین آن‌ها دلسرد شدن ورزشکاران و قهرمانان است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: با وجود اینکه ورزشکاران این رشته‌ها تمرینات خود را بصورت منظم پیگیری می‌کنند، اما برگزار نکردن مسابقات و رقابت‌های مختلف دلسردی و بی انگیزگی آن‌ها را به همراه داشته است.

او افزود: برای اینکه بتوانیم دوباره شور و نشاط و انگیزه را بین ورزشکارانمان ایجاد کنیم، بدنبال آن هستیم تا اگر بیماری کرونا کمی فروکش کرد، مجوز برگزاری مسابقات مختلف این رشته‌ها بگیریم.

کرانی ادامه داد: البته به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش می‌کنیم مسابقات را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم، هرچند که می‌دانیم که حضور تماشاگران هیجان بالایی به رقابت‌ها می‌بخشد، اما برای بازگشت روحیه و انگیزه ورزشکاران مجبوریم مسابقات را با همین شکل هم که شده برگزار کنیم.

او به مشکلات مالی که شیوع کرونا برای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی هم بوجود آورده اشاره کرد و گفت: بیشتر درآمد هیات از محل برگزاری کارگاه‌های آموزشی و عضویت اعضای جدید بود که با شیوع بیماری کرونا دیگر هیچ کلاسی را برگزار نمی‌کنیم و به تبع درآمد هیات هم تقریبا به صفر رسیده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در تشریح آخرین وضعیت پروژه پیست چندجانبه اتومبیلرانی دهکده المپیک هم افزود: حدود دو سال پیش بود که موافقت استاندار را برای احداث این پیست گرفتیم که متاسفانه با وجود اینکه حدود دو هزار متر زمین در دهکده المپیک به آن اختصاص داده شده، اما، چون اعتباری نداشتیم، حتی کلنگ پروژه هم به زمین نخورده است.

او گفت: اخیرا مدیرکل ورزش وجوانان استان پیگیر اخذ اعتباراتی برای احداث این پروژه است که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد تا بتوانیم پیش از پایان امسال کلنگ احداث آن را برزمین بزنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.