سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مسائل روز کشور در گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی

گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ائمه جمعه استان مرکزی صبح امروز گردهم آمدند و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی مسائل روز کشور و استان را مورد بررسی قرار دادند و در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این نشست ائمه جمعه استان را محور همه تجمع‌های مذهبی اجتماعی فرهنگی و سیاسی دانست و از آن‌ها خواست تا با وحدت و همدلی مردم را به آرامش دعوت و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امامان جمعه مورد اعتماد مردم هستند و می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت در شرایط فعلی با وفاق و همدلی بر مشکلات فائق آییم.

او اضافه کرد: مردم ما پشت سر ولایت فقیهو گوش به فرمان او هستند و ذره‌ای از فرامین معظم‌له عدول نخواهند کرد و نقشه‌های دشمنان هم با توکل به خداوند و همت و تلاش نقش بر آب خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی بر همه ضروری است به دولت کمک کنیم و به فضل الهی از مشکلات پیروزمند خواهیم گذشت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این گردهمایی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی گفت: با استقامت مردم و مسئولان این مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

آقازاده از ائمه جمعه خواست در نماز جمعه‌ها شرایط فعلی را برای مردم تبیین کنند تا با صبوری و خویشتن داری در مقابل دشمنان انقلاب بایستیم.

در این گردهمایی تعدادی از امامان جمعه شهرستان هم به پاره‌ای از فعالیت و مشکلات شهرستان خود پرداختند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.