سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید محدودیت های کرونایی در پنج شهراستان اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: بر این اساس فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها تا ۲۰ آبان همچنان متوقف و تعطیل است.

او ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته تمامی محدودیت‌ها در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم بصورت کامل به اجرا درآمده و مورد نظارت جدی فرمانداری‌ها قرار دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: امروز در جلسه ستاد ملی کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مقرر شد که فعالیت‌های گروه‌های ۳ و ۴ در ۲۵ مرکز استان از جمله اصفهان متوقف و تعطیل شود.

او با اشاره به پیشنهاد این ستاد برای اعمال محدودیت در تعدادی دیگر از شهرستان‌های استان گفت: امروز عصر اسامی ۴۶ شهرستان در کشور برای تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اعلام می‌شود که در این فهرست تعدادی از شهرستان‌های استان قرار دارند.

غلامی یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی جدید از ۱۴ تا ۲۳ آبان برای مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در سطح شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

او با اشاره به اینکه فعالیت مشاغل گروه یک که مرتبط با عرضه مایحتاج عمومی و خدمات بهداشت و درمان است برقرار می‌باشد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا حجم تردد‌ها را کاهش دهند تا تماس‌ها و تراکم جمعیت به حداقل ممکن برسد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تاثیرات این محدودیت‌ها در ۲ هفته آینده قابل مشاهده و اعلام است.

در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.