سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با توجه به شیوع کرونا؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در زیرکوه برگزار نخواهد شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه از عدم برگزاری راهپیمایی و تجمعات ۱۳ آبان با توجه به شیوع کرونا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: بزرگداشت روز ۱۳ آبان مصادف شده با میلاد پیامبر (ص) و با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و قربانی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌ ها و نکات ، راهپیمایی در این شهرستان برگزار نخواهد شد.

او افزود: پیوستن به پویش در خانه می مانیم فقط در فضای مجازی خواهد بود و هیچگونه مراسم تجمعاتی و راهپیمایی برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: باید همه‌ ی دستگاه‌ ها از ظرفیت فضای مجازی و همچنین رسانه‌ های مختلف در تبیین ۱۳ آبان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه همچنین از عموم مردم ولایتمدار خصوصا دستگا‌ه های دولتی، مبلغین، نویسندگان، فرهنگیان و فعالان فضای مجازی خواست تا با استفاده از فرصت فضای مجازی برای تبیین استکبار ستیزی و ماهیت خبیث استکبار جهانی، تبیین اخوت اسلامی و همچنین ۱۳ آبان به تولید محتوا بپردازند تا این روز فرخنده فراموش نشود.

او ضمن قدردانی از مردمی که مراسم های عزای عزیزانشان را برگزار نکرده و مخارج آن را خرج امور فرهنگی و قرآنی نموده اند، از نو عروسان و نو دامادان خواست تا مراسم هایشان را ساده و با حفظ دستور العمل‌های بهداشتی برگزار و مخارج را جهت بیمه زندگیشان هزینه کنند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.