سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در #تهران_ما پیگیری شد؛

آخرین وضعیت از پرداخت وام ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی

#تهران_ما موضوع آخرین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مددجویان سازمان بهزیستی را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به وضعیت وام ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی، شد.

در این باره وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ۲۴ هزار و ۸۴۲ خانوار تحت پوشش بهزیستی به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند و ارزش مالی این طرح در مجموع ۴۸۹ میلیارد تومان خواهد بود.

قبادی دانا تصریح کرد: همچنین با همکاری بنیاد مستضعفان و صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی، تسهیلات ودیعه مسکن با ارزش ۵۰ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه آماده توزیع است و از ۲۰ تا ۳۰ میلیون به صورت ۳ ساله با تامین اعتبار بنیاد مستضعفان از صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.

وی افزود: در ماه گذشته مبلغ ۳۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض از بنیاد مستضعفان تامین شد و به مددجویان اجاره نشین پرداخت شد؛ همچنین با توجه به محدود بودن منابع و میزان بالای نیاز مددجویان مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بودجه مسکن سازمان بهزیستی در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان بود که امسال به ۶۶ میلیارد تومان رسید و اگر قرار بود بهزیستی به تنهایی مسکن مددجویان را تامین کند با این بودجه امکان پذیر نبود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.