سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی بانوی هم استانی در رقابتهای کشوری

رئیس انجمن دارت و هیات کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانم مهتاب صادقی نماینده کهگیلویه وبویراحمد قهرمان رقابت‌های دارت مجازی کارگران کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید عبدالله حسینی رئیس انجمن دارت و هیات کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین دوره مسابقات دارت کارگران کشور با همکاری فدراسیون ورزش کارگری (کمیته دارت) و انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی برگزار شد.
 
سید عبدالله حسینی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ۱۱۴ آقا و خانم در قالب ۱۶ گروه با هم رقابت کردند افزود: از هر گروه دو نفر به مرحله حذفی صعود کردند.
 
او بیان کرد: مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویراحمد به همراه آذر شاکریان از چهار محال و بختیاری، محبوبه کارگر از استان یزد و بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

رئیس انجمن دارت و هیات کارگری استان با بیان اینکه نماینده کهگیلویه وبویراحمد در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، با شکست نماینده یزد به مرحله فینال این رقابت‌ها صعود کرد گفت: در این مرحله نیز مهتاب صادقی با شکست نماینده خراسان شمالی قهرمان این دوره از مسابقات شد.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.