سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

تعداد مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه از سه هزار تن گذشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و ۳۴۵ نفر در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در حال حاضر ۱۳۵ نفر در بخش بیماران کرونایی بیمارستان آموزشی و درمانی نهم دی بستری هستند؛ از ابتدای شیوع این بیماری در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه تا کنون سه هزار و ۳۴۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۱۵۶ نفر جان خود را از دست داده اند.
 
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه براساس معیار‌های تشخیص قطعی، ۱۲۲ مبتلای قطعی به بیماری کرونا  شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: در دوران سخت جنگ با بیماری کرونا هستیم و مدافعان سلامت با تمام توان در مسیر پرخطر مبارزه با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت هم نوعان خود گام برمی دارند و شاید بیش از هر زمانی نیازمند همراهی و همدلی مردم هستند.

ابراهیمی پور بیان کرد: داشتن حس مسئولیت اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حاکی از نقش پررنگ مردم در کنترل این بیماری و یاری رساندن به مدافعان سلامت است تا هرچه زودتر بتوانیم از این گردنه‌های پرخطر عبور  کنیم.

انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.