سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقلایی غیرقانونی برای فرار از شکست؛

تبلیغات انتخاباتی ترامپ پس از سوم نوامبر ادامه دارد!

نظر به چشم‌انداز محتمل شکست دونالد ترامپ در انتخابات سوم نوامبر، او قصد ادامه کارزار انتخاباتی خود پس از روز انتخابات را دارد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، گزارش‌های خبری از احتمال ادامه کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ حتی پس از روز انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر حکایت دارد.

یک مقام ارشد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و دو تن از دستیاران او اعلام کردند از آن‌ها خواسته شده تا از برگزاری برنامه‌های انتخاباتی خود پس از روز انتخابات امتناع نکنند. گفته می‌شود این اقدام جمهوری خواهان در مقابله با تلاش دموکرات‌ها مبنی بر دریافت آرا پستی تا چند روز پس از زمان تعیین شده برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد.

بنا به گفته یکی از دستیاران رئیس جمهور آمریکا در صورتیکه نتیجه نهایی انتخابات در روز سوم نوامبر نهایی نشود، ترامپ به سفر‌های انتخاباتی خود ادامه خواهد داد. ایالت‌های کلیدی میشیگان، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا در برنامه سفر احتمالی ترامپ در روز ۴ نوامبر قرار دارند.

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با لحنی آمیخته با کنایه برای نشان دادن پویایی برنامه‌های انتخاباتی خود به خبرنگاران گفت که روز انتخابات نیز ممکن است گردهمایی برگزار کند. دونالد ترامپ همچنین در سه روز پایانی مانده به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۴ گردهمایی انتخاباتی را با تمرکز بر ایالت پنسیلوانیا برگزار خواهد کرد.

نظر به نتایج افکارسنجی‌های عمومی در آمریکا، ترامپ که احتمال شکست خود در انتخابات سوم نوامبر را بیش از پیش می‌داند تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تک دوره‌ای شدن خود بکار بسته است. تا جاییکه ممکن است بنا به رویه همیشگی خود به قانون شکنی روی آورده و برخلاف قوانین آمریکا پس از پایان زمان انتخابات نیز دست از تبلیغات برای خود برندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.