سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: پتروشیمی برای حضور در لیگ پول داشت اما مدیریت نه

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر درباره مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم بسکتبال شیمیدر اظهار داشت: حدود یک ماه و ۱۰ روز است که مشغول تمرین هستیم. شرایط برای بازیکنان خوب است. نمی‌توانم بگویم همه چی عالی است چرا که بازیکنان خارجی تازه به جمع ما اضافه شده اند و زمان می‌برد بازیکنان با تیم هماهنگ شوند. در اصل باید مسابقات برگزار و عیار تیم‌های شرکت کننده مشخص شود.

بعید می‌دانم لیگ به تعویق بیفتد

او ادامه داد: بعید می‌دانم لیگ به تعویق بیفتد چرا که قرار است لیگ به صورت متمرکز در سالن آزادی برگزار شود. کرونا برای همه ورزش‌ها وجود دارد و بسکتبال هم از این مضوع مستثناء نیست، اما من فکر می کنم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می توانیم لیگ بسیار خوبی را داشته باشیم. هفته اول لیگ بسکتبال مطمئنا برای تمام تیم‌ها سخت خواهد بود. مهم‌ترین دلیل این موضوع دور بودن چند ماهه تیم‌ها از مسابقات است و در واقع آماده شدن تیم‌ها زمان بر است و باید حوصله کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

غیبت تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ تأثیری ندارد

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر عنوان کرد: زندگی همیشه در جریان است. بودن یا نبودن تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ تأثیری ندارد.  بسکتبال ایران رشد کرده و متکی به یک باشگاه  نیست. تمام بازیکنان تیم پتروشیمی در سایر تیم‌ها تقسیم شده اند و قطعا لیگ بسیار خوب و جذابی را خواهیم داشت. اگر به گذشته لیگ نگاه کنیم می‌بینیم که تیم‌هایی در لیگ حضور داشتند که امروز دیگر نیستند.

او افزود: در این میان باید به این مسئله توجه کنیم که تیمی که سال‌ها هزینه کرده و جزو تیم‌های همیشه مدعی بوده است امروز خیلی راحت از لیگ کناره گیری می‌کند. من فقط می‌توانم بگویم متأسفم، چرا که نام‌ها قدیمی در بسکتبال همیشه بر سر زبان‌ها می‌ماند.

پتروشیمی برای حضور در لیگ پول داشت اما مدیریت نه

هاشمی گفت: مردم صاحب اصلی ورزش کشور هستند. مردم حق و حقوقی دارند که باید توسط مسئولان برآورده شود. حضور تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ بسکتبال شور و هیجان خاصی را برای مردم ماهشهر به وجود آورده بود. شاید بگویند هاشمی چیزی نمی‌داند، اما این را می‌دانم که پول هست و فقط مدیریت و توجه به مردم وجود ندارد. در این شرایط مردم به دلیل ویروس کرونا نا امید شده اند و نیاز به توجه و روحیه دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.