سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ گروه آمران سلامت در بوشهر فعالیت دارند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۲۰ نفر در ۵۰ گروه ثابت و سیار به فعالیت در طرح آمران سلامت مشغولند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهربیان کرد: طرح آمران سلامت با دستور رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشورهمزمان در سراسر کشور از ۵ آبان در این استان آغاز شده است و تا ۱۵ آبان برای ترغیب مردم به رعایت اصول بهداشتی ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر در ۵۰ گروه ثابت و سیار در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: داوطلبان، امدادگران و کارکنان هلال احمربا حضور در این طرح برای گسترش فرهنگ رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا همکاری می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهرافزود: بیشتر مردم اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما افرادی که به این اصول بی‌توجه هستند، آمران سلامت به آنان توصیه می‌کنند که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مراعات کنند.

حاجیانی عنوان کرد: تلاش آمران سلامت بر این است که حساسیت نسبت به رعایت اصول بهداشتی کم نشود، زیرا کرونا همچنان شایع است و مردم باید با استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع، برای کاهش ابتلا به کرونا گام بردارند.

او گفت: آمران سلامت بیشتر در مکان‌هایی که مردم ازدحام بیشتری دارند مانند مراکز خرید و بازارحضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهربیان کرد: در برخی مکان‌ها مانند ساحل بوشهر مردم کمتر به اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پایبند هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.