سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیباترین عکس‎‌نوشته‌ها ویژه ۱۷ ربیع الاول

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مجموعه‌ای از تصویرنوشته‌های جدید ویژه این روز را برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم رسمی امسال ۱۳ آبانماه مقارن با هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) است که روز‌های ۱۲ تا ۱۷این ماه را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده اند.

حضرت محمد(ص) دارای یکصد و سه لقب بوده که از جمله آنها می‌توان به مصطفی، حبیب الله، خاتم النبیین، مختار و امّی اشاره کرد. ایشان همچنین دارای نُه کنیه بودند که اصلی‌ترین آن ابوالقاسم (ص)، ابوابراهیم (ص) و ابوالزهرا است.

۱۷ ربیع متبرک به روز ولادت امام صادق (ع) نیز است؛ ایشان ششمین امام شیعیان، و پنجمین امام از نسل امیرالمؤمنین (ع) هستند که کنیه‌شان ابوعبدالله و لقب مشهورشان «صادق» است. از جمله القاب دیگر ایشان می‌توان به صابر، طاهر، و فاضل اشاره کرد.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، مجموعه‌ای از زیباترین عکس‌نوشته‌ها ویژه این روز را برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم کرده‌ایم که در ادامه آنها را دریافت می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.