سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت در سه نقطه محروم از شهرستان‌ های مرزی سربیشه و درمیان خبر داد.

 بخشی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان روستا‌های مرزی استان گفت: بسیاری از نقاط به دلیل دور بودن از مراکز خدماتی و امکانات رفاهی در سطح پایین بهداشتی قرار دارند.

او با اشاره به روستا‌ های ذکری و گل نی در شهرستان درمیان افزود: مردم این دو روستای محروم طی چند سال گذشته از بیماری‌ های پوستی رنج برده و مشکلات متعددی را متحمل بوده اند.

بخشی ادامه داد: خوشبختانه با ورود خیران، دستگاه‌ های مختلف و هلال احمر استان، بسیاری از محرومیت‌ های منطقه رفع شده و این حمایت‌ ها ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات حمایتی هلال احمر بیان کرد: تاکنون کاروان‌ هایی متشکل از متخصصین و خیرین به این مناطق اعزام شده و خدمات بهداشتی و معیشتی ارائه کرده اند.

بخشی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت طی هفته گذشته در روستا‌ های کلاته بلوچ، ذکری و گل نی خبر داد و گفت: متخصص پوست و دو مختصص دیگر از دانشگاه رازی تهران در قالب این تیم به ارائه خدمت پرداختند.

او از ویزیت ۱۲۰ بیمار در این روستا‌ ها خبر داد و افزود: همچنین دارو، البسه و بسته‌ های غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین اهالی این مناطق توزیع شده است.

بخشی بیان کرد: توزیع و ارائه آموزش‌ ها مبنی بر حفاظت از پوست و راه‌های مقابله با کرونا از دیگر خدمات این تیم بوده است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.