سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد فارس:

۲۵ درصد از جمعیت سالمندان فارس تحت حمایت کمیته امداد هستند

محمد بدری گفت: در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ سالمند، تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۲۵ درصد جمعیت سالمندان استان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بدری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با بیان اینکه خدمت رسانی به سالمندان تحت حمایت یکی از اولویت‌های این نهاد است؛ گفت: در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ سالمند، تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که ۲۵ درصد جمعیت سالمندان استان را تشکیل می‌دهند.

او افزود: سالمندان تحت حمایت عمدتا در مناطق محروم ساکن هستند که این افراد علاوه بر مشکلات سالمندی، با مشکلاتی همچون مسایل درمانی و بهداشتی و عدم دسترسی به منابع و امکانات مواجه هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: خدمات عمرانی، بهداشتی، معیشتی و ارائه تسهیلات کارگشایی و کارانگیزی از جمله خدماتی است که به سالمندان تحت حمایت ارائه می‌شود.

بدری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۳ هزار و ۱۷۴ نفر از سالمندان استان فارس تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: از این تعداد ۷۹ هزار و ۴۱۲ نفر روستایی و عشایر بوده و مابقی در شهر‌ها ساکن هستند.

او بیان کرد: همچنین از تعداد کل سالمندان روستایی و عشایر، ۴۹ هزار و ۵۷۱ نفر را زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.