سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۰۰ کارتن روغن احتکار شده در ملایر

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایراز کشف و ضبط ۱۵۰ کارتن روغن احتکار شده دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کامران زنگنه مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با اشاره به گشت بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌های اداره صمت شهرستان گفت: به دنبال این بازرسی‌ها یک انبار که در آن تعداد ۱۳۰ کارتن انواع روغن مایع و ۲۰ کارتن روغن نیمه جامد احتکار شده بود، کشف و ضبط و واحد صنفی آن به دستور مراجع قضایی پلمب شد.

او به استفاده از ظرفیت بازرسان اداره صمت و همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و نیز دریافت شکایات مردمی از  سامانه ۱۲۴ در نظارت بر قیمت‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به چرخه مناسب تولید کالا در کشور و نیز فراوانی آن، برخی افراد سودجو با احتکار کالا و عدم عرضه به موقع سبب کمبود کالا در بازار شدند.

او افزود: هر کالایی که خواروبارفروشان و واحد‌های صنفی در انبار‌های خود داشته باشند و آن را عرضه نکنند، احتکار محسوب می‌شود و به منظور ثبات بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها با آن‌ها برخورد خواهد شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر ب اضافه کرد: متخلفان پس از شناسایی،  به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.