سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های آموزشی طراحی داخلی در فرهنگسرا‌ها

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: دوره‌های نورپردازی، طراحی داخلی و بالکن، چیدمان، رنگ‌شناسی و فضای سبز خانگی در فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:دوره‌های طراحی داخلی  به منظور توانمندسازی بانوان و خانواده‌های کرمانشاهی برگزار می‌شود.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره‌ها به واحد آموزش فرهنگسرا‌های شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند این دوره‌ها تا سپری شدن اوضاع حاد کرونا بصورت مجازی برگزار می‌ شود و پس از آن با کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورهای بهداشتی انجام خواهند پذیرفت.

او افزود: فرهنگسرای استاد کزازی در فرهنگیان فاز ۲ جنب مسجد قبا، فرهنگسرای شهر در چهار راه مطهری (جوانشیر)، فرهنگسرای کوثر در چهارراه آل آقا، جنب پارک شهید درخشان، فرهنگسرای گل نرگس در ابتدای شهرک ژاندارمری، فرهنگسرای خانواده در بلوار جنب پارک فدک و سرای محله دولت آباد در سه راه شرکت قرار دارند.

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون پرسنل کارگری شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:بالغ بر ۴ هزار نفر از پرسنل کارگری مناطق ۸ گانه شهرداری کرمانشاه واکسینه شدند.

او افزود: طرح سلامت محوری کارکنان شهرداری با اولویت نیرو‌های تنظیف، پاکبان و خدماتی، تمام پرسنل مناطق ۸ گانه برگزار شد.

او ادامه داد:در مرحله اول تعداد ۴ هزار و ۴۸۲ واکسن کزاز و دیفتری برای پرسنل و جامعه کارگری و خدماتی مناطق و سازمان‌های شهرداری که در معرض خطر آلودگی هستند انجام شدو در اجرای مرحله دوم نیز پرسنل کارگری در برابر هپاتیت B واکسینه می‌شوند که تاکنون برای ۲ هزار و ۲۲۴ نفر انجام گرفته است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.