سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۳۳۸ مکان عمومی استان همدان به مراجع قضایی

مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بازرسی و نظارت از مکان های عمومی هر هفته برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در استان انجام می‌شود.

لیدا رفعتی، مدیر سلامت بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشراه به اینکه در این بازرسی ها ۵۶ مکان عمومی متخلف پلمب شدند، بیان داشت: قبل از پلمب هر واحد متخلف، اخطاریه صادر و به آن‌ها داده می‌شود و در صورت عدم رعایت بهداشتی پلمب می‌شوند.

رفعتی افزود: در این زمینه ۴ مورد دفاتر پیشخوان، یک پایانه مسافربری،۱۶ بانک، ۵ جایگاه سوخت، ۲ مهدکودک، ۹ فروشگاه زنجیره ای، ۱۰۲سوپر مارکت، ۷۰ نانوایی، ۱۵ رستوران، یک شرکت کشاورزی ودامپروری،۹۳ کارگاه و صنایع کوچک، ۵ داروخانه و ۱۵ مطب به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: عدم بهداشت فردی، بهداشت محیط و  رعایت طرح فاصله گذاری از علت‌های پلمب این مراک زبوده است.

رفعتی تأکید کرد: هدف از بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی، آگاه سازی عمومی از خطر ابتلا به شیوع بیماری کووید ۱۹، تذکر به واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان است.

انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.