سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات تولیدکنندگان

مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان اصفهان با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداراصفهان در مراسم بهره برداری از مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات تولیدکنندگان گفت: این مرکز مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری، با قید فوریت درخواست‌های صنعتگران و تولیدکنندگان را بررسی می‌کند.

سید حسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه استان اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۱۲ هزار مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی بررسی شد که ۸۰ درصد از آن‌ها مشکلات شان مرتفع شده است.

او گفت: برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ضرورت دارد؛ این مرکز به دور از کاغذ بازی‌های اداری با رسیدگی به مسائل و مشکلات، کار واحد‌های تولیدی را تسهیل و سرعت بخشد.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به شرایط حساس کنونی اقتصاد کشور گفت: به منظور رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی این مرکز راه اندازی شده است.

قاضی عسگر افزود: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که به این مرکز معرفی شده‌اند، مکلفند در کوتاهترین زمان ممکن، به صورت ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آنلاین پاسخگوی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند.

رییس سازمان صمت استان اصفهان هم گفت: این مرکز در سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر و تحت مدیریت و با نظارت روسای کارگروه‌های استانی، فعالیت خواهد کرد.

ایرج موفق با اشاره به اینکه در این مرکز به هیچ عنوان تشکیلات جدیدی ایجاد نمی‌شود افزود: اولویت بررسی و حل وفصل مشکلات واحد‌های تولیدی، به ترتیب با دستگاه اجرایی مرتبط در سطوح استانی و سپس ملی و در گام بعدی، با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها خواهد بود.

رییس سازمان صمت افزود: شماره تلفن ۳۲۶۸۵۱۰۵ آماده دریافت مشکلات واحد‌های تولیدی استان است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.