سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری ۲ هزار و ۷۴۶ تماس کرونایی با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به ۲۷۴۶ از همشهریان خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی رایگان ارائه شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تماس‌های شهروندان با "صدای مشاور بهزیستی" (۱۴۸۰) در ایام شیوع کرونا، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به ۲۷۴۶ از همشهریان از خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی رایگان ارائه شده است.

او افزود: این سامانه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان عزیز است.

محمدی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور همشهریان می‌توانند در زمینه‌های مختلف روانشناسی، تحصیلی، خانوادگی  با این سامانه تماس حاصل کنند.

آماده باش کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی 

بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: با توجه به فراگیری و شیوع انتشار ویروس کرونا و وضعیت حاد شهرستان سرپل ذهاب  کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی در این شرایط بحرانی و حاد به صورت آماده باش کامل به ارائه خدمات تخصصی، ایراد نکات لازم در جهت رعایت دستورهای بهداشتی و ترغیب همشهریان به منظور استفاده از ماسک می پردازند.

او ادامه داد: هم چنین خدمات مشاوره ای به شهروندان برای کنترل استرس و اضطراب و نگرانی از ابتلا به بیماری کرونا ارائه می شود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.