سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد "دل پیرو" شکسته شد

مویسه کین ستاره جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد رکوردی که ۲۵ سال در اختیار "دل پیرو" بود را بشکند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مویسه کین ستاره جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن که امسال به طور قرضی از اورتون به این تیم پیوسته است، شب گذشته موفق شد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا  هر ۲ گل تیمش را مقابل تیم استانبول باشاک شهیر ترکیه به ثمر برساند.

کین در حالی این ۲ گل را به ثمر رساند که برای نخستین بار حضور در ترکیب ثابت یک تیم را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کرد. البته این مهاجم جوان ایتالیایی، قبلا در تیم یوونتوس و همچنین بازی نخست پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد نیز به میدان رفته بود، اما دیشب برای اولین بار در ترکیب اولیه یک تیم در لیگ قهرمانان به میدان می‌رفت.

کین در سن ۲۰ سال و ۲۴۳ روز توانست دیشب گلزنی کند و به جوانترین بازیکن ایتالیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در نخستین تجربه ثابت خود در این مسابقات گلزنی می‌کند. این رکورد پیش از این در اختیار الساندرو دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس بود. دل پیرو در نخستین تجربه ثابت خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در سن ۲۰ سال و ۳۰۸ روز برای یووه گلزنی کند و حالا مویسه کین پس از ۲۵ سال این رکورد را از دل پیرو گرفت.


بیشتر بخوانید

باشاک شهیر صفر - پاری سن ژرمن ۲/ پیروزی پاریسی‌ها با درخشش امباپه و کین


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.