سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی؛

واژگونی ساندرو به قیمت جان راننده تمام شد/احشام قاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس نرسیدند

با بسته اخبار انتظامی امروز هشتم آبان ماه همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در بسته اخبار انتظامی امروز استان کرمان می خوانیم:

واژگونی ساندرو به قیمت جان راننده تمام شد

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی"ساندرو"در این شهر منجر به فوت راننده آن شد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه خودرو در بلوار سلطان سید احمد شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد یک دستگاه سواری"رنو ساندرو"در حال عبور از بلوار سلطان سید احمد واژگون و متاسفانه راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

سرهنگ محمدرضایی افزود: علت وقوع این حادثه بنا به اعلام کارشناسان، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: این حادثه درون شهری نشان می‌دهد تفاوت رانندگی شتابزده با رانندگی محتاطانه فاصله بین مرگ و زندگی و یا بروز نقص عضو است و سرعت غیرمجاز همواره حادثه ساز خواهد بود.

کشف ۲۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۸۴ کیلوگرم تریاک و ۹۱ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی تهرود شهرستان بم خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: تیم گشت پاسگاه انتظامی تهرود شهرستان بم هنگام گشت زنی شبانه در محدوده یکی از روستا‌های این شهرستان به یک دستگاه وانت پیکان عبوری از جاده خاکی مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده این خودرو با افزایش سرعت اقدام به فرار به سمت بیابان و جنگل‌های گز اطراف کرد و پس از طی مسافتی در مواجهه با تعقیب و مراقبت ماموران با برجای گذاشتن خودرو از دید ماموران خارج شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با انتقال خودرو به پاسگاه در بازرسی از آن ۱۸۴ کیلوگرم تریاک و ۹۱ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف کرده اند که تلاش برای دستگیری قاچاقچی فراری ادامه دارد.

کشف هزار و ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق در فاریاب

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف هزار و ۴۰۰ راس گوسفند قاچاق که در نقاط کوهستانی نگهداری می شدند ،خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فاریاب در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق احشام از نگهداری و حمل شبانه و غیرمجاز شمار زیادی گوسفند در یکی از نقاط کوهستانی مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بیشتر دریافتند برخی افراد احشام سبک را از استان‌های اصفهان، فارس و کرمانشاه خریداری و آن‌ها را به منظور انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس در نقاط کوهستانی شهرستان فاریاب نگهداری می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب تصریح کرد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در نقاط صعب العبور محدوده شهرستان فاریاب از یک آغل بیابانی بیش از هزار و ۴۰۰ راس گوسفند کشف و در این رابطه ۳ نفر که اهل استان اصفهان بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در ادامه مشخص شد این افراد دام‌ها را به فرد دیگری فروخته اند تا آن‌ها را به تدریج از طریق کامیونت و خودرو‌های وانت و سواری به استان هرمزگان منتقل کنند که تلاش برای دستگیری این فرد و سایر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.