سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۱۱نفر از اعضای تیم هندبال بانوان سپاهان به ویروس کرونا/ آیا لیگ به تاخیر می‌افتد؟

مدیر تیم‌های بانوان سپاهان از ابتلای ۵۵درصد از بازیکنان هندبال این باشگاه به ویروس کرونا خبر داد.

بهارک حقانی فر مدیر تیم‌های بانوان باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در حال حاضر بانوان تیم هندبال سپاهان برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان که قرار است در مشهد برگزار شود، در حال آماده‌سازی هستند و امیدواریم با وجود مهره‌های کلیدی که به تیم اضافه شدند، عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

او افزود: ۱۱ نفر از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند و با توجه به اثرات بدی که این ویروس بر آمادگی جسمانی افراد می‌گذارد، ورزشکاران حرفه‌ای باید حداقل تا ده روز در قرنطینه باشند.

حقانی‌فر در خصوص چگونگی برگزاری مرحله دوم رقابت‌های هندبال بانوان کشور توضیح داد: مرحله دوم لیگ قرار است ۲۸ آبان ماه در مشهد برگزار شود، اما با توجه به اینکه درصد زیادی از بازیکنان ما مبتلا شده‌اند امیدواریم برگزاری این مسابقات به تاخیر بیفتد.

تیم هندبال بانوان سپاهان که در فصل گذشته عنوان چهارم را کسب کرده بود، امسال با جذب الناز قاسمی، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی از تیم اشتهارد مشهد و حدیث نوروزی از ذوب آهن که هر ۴نفر آن‌ها سابقه حضور در تیم ملی را دارند، شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.